Saturday, July 25, 2009

یک پیشنهاد به مادر سهراب

مادر شهید سهراب تاحالا نشان داده است که انسان فوق‌العاده شجاعی است. من پیشنهاد می‌کنم ایشان به طور رسمی‌ و محترمانه از مقام رهبری به قوه قضاییه شکایت کنند. این کار کاملا یک حرکت قانونی‌ است و طبق قانون جمهوری اسلامی به تمام شکایت باید رسیدگی شود. دلیل شکایت هم مشخص است: ایشان فرمانده کل قوا و بسیج هستند که فرزند ایشان را کشت. حکومت هم جرات نمیکند با ایشون دیگر کاری بکند چون میداند به نام خامنه‌ای تمام میشود. این حرکت ۲ فایده دارد:

۱) رهبری متوجه میشود که مردم او را مسول این حوادث می‌دانند

۲) باب انتقاد به رهبری باز میشود و از تقدس او کم میشود

این تصمیم خیلی‌ کار دشواری است و مادر سهراب شاید با مشکلات عدیدهای در زندگی‌ روبرو شود. به هر حل این فقط یک پیشنهاد بود.


4 comments:

  1. به نظر من این پیشنهاد خیلی عالیه مدتها بود اینو در فکر داشتم ولی باید یه وکیل خوب هم بگیره به نظرم باید خانم عبادی وکالتش رو قبول کنه چون برخورد با خانم عبادی برای نظام هزینه های سنگینی در بر خواهد داشت

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. ببخشید توی ذوقتون می زنم ولی یادتون رفته که رییس قوه قضایه رو رهبر تعیین می کنه. قوه قضاییه کشور ما یک دهم اختیارات و استقلال دادگستری پاکستان رو هم نداره. بهترین راه یک دادگاه بین المللی هست و با وکالت خانم عبادی هم صد در صد موافقم

    ReplyDelete
  4. اگر جای موسوی بودم درگیری رو گسترده‌تر می‌کردم و بعد از یک مهلت و اولتیماتوم 3 روزه پیش از مراسم تحلیف کار رو به دادگاه‌های بین‌المللی می‌کشوندم و می‌خواستم سربرگ کسانی که به احمدی‌نژاد رأی داده‌اند با نام آنها در اینترنت منتشر شود.

    ReplyDelete